მედიცინის ფაკულტეტი სამკურნალო საქმის დიპლომირებული მედიკოსის საგანმანათლებლო პროგრამა
მიზანი დიაგნოსტიკის, მკურნალობის, პროფილაქტიკურ ღონისძიებათა განსახორციელებლად აუცილებელ საბაზისო და კლინიკურ დისციპლინებში საფუძვლიანი ცოდნის მიცემა მკურნალობის ზოგადი კლინიკური უნარ-ჩვევების ჩამოყალიბება თანამედროვე სამეცნიერო კვლევის პრინციპებისა და მეთოდების გამოყენებით მომავალში სამეცნიერო კვლევების წარმართვის უნარ-ჩვევების გამომუშავება
პარამეტრები ძირითადი სასწავლო პროგრამის მოცულობა - 360 ECTS (წელიწადში - 60 ECTS , სემესტრში – 30 ECTS ) მათ შორის: სპეციალობის 352 ECTS (სადაც 332 ECTS სპეციალობის სავალდებულო კრედიტებია, 20 ECTS - არჩევითი) უცხო ენა – 8 ECTS
უნივერსიტეტში და შესაბამისად ფაკულტეტზე დანერგილია შეფასების ერთიანი ევროპული სისტემის (ECTS) 100 ქულიანი ( სემესტრული მაქსიმალური 60, ხოლო საგამოცდო მაქსიმალური 40 ქულიანი) სკალა.
საგანმანათლებლო პროგრამა შედგება შემდეგი ციკლებისგან ფუნდამენტური დისციპლინები ჰუმანიტარული დისციპლინები კლინიკური დისციპლინები
I სემესტრი ( 30 კრედიტი ) ადამიანის ნორმული ანატომია - 10 კრედიტი სამედიცინო ბიოლოგია, პარზიტოლოგია – 4 კრედიტი სამედიცინო ქიმია – 3 კრედიტი სამედიცინო ფიზიკა, ბიოფიზიკა – 5 კრედიტი ლათინური ენა – 2 კრედიტი ქართული სამედიცინო ტერმინოლოგია – 2 კრედიტი უცხო ენა - 2 კრედიტი არჩევითი დისციპლინა – 2 კრედიტი
II სემესტრი ( 30 კრედიტი ) ადამიანის ნორმული ანატომია - 8 კრედიტი ჰისტოლოგია, ციტოლოგია, ემბრიოლოგია – 5 კრედიტი სამედიცინო გენეტიკა - 4 კრედიტი სამედიცინო ქიმია – 4 კრედიტი სამედიცინო ბიოლოგია, პარზიტოლოგია – 3 კრედიტი ავადმყოფის მოვლა - 2 კრედიტი უცხო ენა - 2 კრედიტი არჩევითი დისციპლინა – 2 კრედიტი
საბაზისო და კლინიკური დისციპლინები სასწავლო პროგრამა მოიცავს საბაზისო და კლინიკურ დისციპლინებს, რომელთა მეშვეობით შეისწავლება: ადამიანის ორგანიზმის აგებულება და ულტრასტრუქტურა, მათში მიმდინარე ფიზიოლოგიური და ბიოქიმიური პროცესების მიმდინარეობა ნორმასა და პათოლოგიაში დავადებათა დიაგნოსტიკის, დიფერენციალური დიაგნოსტიკის, მკურნალობის, პროფილაქტიკის ძირითადი პრინციპები ჯანდაცვის ეკონომიკისა და ჯანმრთელობის მართვის საფუძვლები
პროგრამის დასრულების შემდეგ სტუდენტი აბარებს გამოსაშვებ კრებსით საატესტაციო გამოცდას ზოგად კლინიკურ დისციპლინებში სამეცნიერო სასწავლო-პრაქტიკული ცენტრები სასწავლო პროცესი მიმდინარეობს შემდეგ სამეცნიერო სასწავლო-პრაქტიკულ ცენტრებში: პერინატალური მედიცინისა და მეანობა-გინეკოლოგიის სამეცნიერო-კვლევითი ინსტიტუტი კ. ერისთავის სახელობის კლინიკური და ექსპერიმენტული ქირურგიის ინსტიტუტი თვალის ნაციონალური სამეცნიერო -კვლევითი ინსტიტუტი ა. ღვამიჩავას სახელობის ონკოლოგიის სამეცნიერო ცენტრი სხივური და ინტერვენციული დიაგნოსტიკის ს/კ ინსტიტუტი მ. ასათიანის სახელობის ფსიქიატრიის ს/კ ინსტიტუტი ბავშვთა #1 კლინიკური საავადმყოფო კანისა და ვენერიულ სნეულებათა ინსტიტუტი ო. ღუდუშაურის სახელობის ეროვნული სამედიცინო ცენტრი საქართველოს რკინიგზის ცენტრალური კლინიკური საავადმყოფოს აკად. ე. ფიფიას სახელობის კლინიკური ბაზა ვ. ივერიელის სახელობის შპს „ენმედიც“-ი ენდოკრინოლოგია, მეტაბოლოგია, დიეტოლოგიის ცენტრი აკად. გ. მუხაძის სახელობის ჰემატოლოგიისა და ტრანსფუზიოლოგიის სამეცნიერო-კვლევითი ინსტიტუტი ალ. წულუკიძის სახელობის უროლოგიის სამეცნიერო ცენტრი რესპუბლიკური კლინიკური ინფექციური საავადმყოფო საქართველოს რკინიგზის ფტიზიოპულმონოლოგიური დისპანსერი და სხვ.
სწავლის შედეგი კურსდამთავრებულმა უნდა შეძლოს: დაავადებების დიაგნოსტიკა და დიფერენციალური დიაგნოსტიკა კვლევის ლაბორატორიულ-დიაგნოსტიკური მეთოდების გამოყენებით დიაგნოსტიკა და პირველადი დახმარების აღმოჩენა გადაუდებელი მდგომარეობების დროს პროფილაქტიკური და ჰიგიენური ღონისძიებების გატარება სასწავლო, სამეცნიერო, ნორმატიული ცნობარებსა და სხვა წყაროებთან დამოუკიდებლად მუშაობა, სამედიცინო ჩანაწერების ხარისხიანი წარმოება კომპიუტერული ტექნოლოგიების გამოყენებით მონაცემთა ბაზებიდან სამედიცინო ინფორმაციების მოძიება, დამუშავება და ინტერპრეტაცია სამეცნიერო-კვლევითი მუშაობის წარმართვა თეორიული მედიცინის სფეროებში
დასაქმების სფეროები
კურსდამთავრებულს უფლება აქვს იმუშაოს ნებისმიერ იმ თანამდებობაზე, სადაც მოითხოვება სამკურნალო საქმის დიპლომირებული მედიკოსის აკადემიური ხარისხი და არ არის აუცილებელი სახელმწიფო სასერთიფიკაციო გამოცდის ჩაბარება სწავლის გაგრძელების საშუალება
კურსდამთავრებულის მიერ მიღებული ცოდნა და გამომუშავებული უნარ-ჩვევები უფლებას აძლევს სწავლა გააგრძელოს უმაღლესი განათლების შემდგომ საფეხურზე (რეზიდენტურა, დოქტორანტურა)